Süleyman Saim Tekcan...

Atları severim...
Ama atları tablolarda görmeyi hiç sevmem. Resim kursuna başlayan her ortayaşlı insan neden hep at resmi yapar çok merak ederim. Yetenekli yeteneksiz herkesin bu güzel hayvanları tuvallerine taşıması beni çok rahatsız eder... İşte bu nedenle resim ve at denince çok önyargılıyımdır...
Ama bu atlar başka.
Süleymen Saim Tekcan'ın Çırağan Kempinski'deki sergisi MUH-TE-ŞEM!
Gerçekten atların başrolde olduğu bir sergiyi böyle beğeneceğimi tahmin etmezdim.

Daha önce hiç dikkatimi çekmeyen bir sanatçıyla Çırağan Sarayı Sergi Salonu'nda 15 Şubat'a kadar sergilenecek muhteşem yağlıboya ve gravür baskıları sayesinde tanışmış oldum. Daha önceden tanımamak benim ayıbım olsun diyor, sanatçının önünde saygıyla eğiliyorum...
Sergiyi tüm sanatseverlere şiddetle tavsiye ediyorum...