Galatamoda... Mayıs 2010...

Adı Galatamoda olan ama artık Galata'yı aşıp tüm şehre yayılan moda etkinliğimiz bu kez de Tepebaşı'ndaydı.
Cumartesi günü aşırı sıcak bir havada gezmek biraz yorucu oldu ama yine de keyif aldım. Tüm standları tek tek dolaşıp ilgimi çekenleri yakından inceledim. Bu kez mekan olarak çok merkezi bir yerde olduğu için çok talep olduğunu düşünüyorum; zira askılarda çok az ürün kalmıştı. En sevdiğim Simay Bülbül ve Elif Cığızoğlu standlarını defalarca dikkatle araştırmama rağmen kendime uygun birşey bulamadım :-(
Ama yine de Simay Bülbül'den bütün yaz başımdan çıkarmayacağım deri detaylı harika bir hasır şapka aldım :-)
Ayrıca etkinliğin en güzel standlarından biri olan Günseli Türkay'dan şekerleme tadında pabuçlar aldım...
Teşhir mankenindan raflardaki dekorasyon detaylarına kadar ürünleriyle birlikte çok başarılı bir
konsept yaratılmıştı. Yeni görünümünü çok sevdiğim şeker tasarımcı Günseli Türkay'ı tebrik ediyorum...
Bunların dışında Eynel'in Atatürk temalı düğmelerinden ve Kiki'nin eğlenceli saç aksesuarlarından da kendime birşeyler seçtim...
Özlem Ahıakın'ın harika elbiselerinde aklım kaldı... Yakınlarda uygun bir davet çıksa da alıp giysem!..
10 Haziran'da Galatamoda bu kez de Bebek'te olacakmış.
İlk günden gidip en güzel parçaları kapmak lazımm...