Son anda yakaladım o gizemli kadını...

Tam biteceği gün Deniz Müzesi'nde yakaladım bu sergiyi. Çekirdek Sanat'ın düzenlediği Yorumlar serisinin beşincisi : Picasso'nun aşkı Dora Maar. 33 sanatçıdan kolaj, baskı, klasik, kubist birbirinden farklı yorumlar, birbirinden farklı anlamlar...
Klasik resmi çok sevdiğim için Picasso bana pek hitap etmez ama bazı eserlerini ve büyük aşkı Dora Maar'ı tabiiki bilirim. Bu sergi bana Picasso'ya da farklı bir gözle bakma şansı verdi; bir kolaj bir de ağaç baskı çalışma da oldukça hoşuma gitti. En güzeli sabah sabah bu sergiyi gezmek bana enerji verdi tüm günümü güzelleştirdi..
Tesadüfen öğrenip yakaladığıma mı sevineyim, serinin bundan önce düzenlenen diğer sergilerini hiç habersiz kaçırdığıma mı üzüleyim. En iyisi bundan sonrakilere gidebilmeyi ümit edeyim:-)
Bu arada düşünmeden edemedim Paris'i. Önümüzdeki ay orada, Les Deux Magots'da oturup kahve içerken Dora Maar hiç aklıma gelecek mi ? Hangi masaydı elini kestiği? Acaba dışarı çıkıp az ilerideki Picasso heykeli'ne bir selam vermeli mi?...