İtalya'dan taze taze...

Sevgili şehrim Floransa... Ben burada sana hasret eski anılarımla yaşarken bazı şanslılar senin sokaklarını arşınlayıp durdu son birkaç gündür.
Bu da yetmez gibi eski dost Roma'yı, son aşkım Milano'yu; özlediğim benim İtalyam'ı karış karış gezdiler. Bana da işte bu birkaç fotoğraf çıktı o gezentilerin bavulundan...

Fotoğraflara bakalım, anılara dalalım, araya bir de küçük bir gezi notu atalım:...

Pitti Uomo Floransa 2011

Duomo Floransa


Milano Duomo Meydanı(Yılbaşı ağacı hala oradaymış...)

Roma  Piazza di Spagna (her zamanki gibi turist le doluymuş...)

Ben çayımı Roma'da Babingtons Tea Room'da...
Kahvemi Floransa'da eğer sabahsa Gilli'de akşamsa Giubbe Rosse'de...
Milano'da sabahın ilk kahvesini ve gecenin son kahvesini illaki Bar Brera'da içerim.
Tabi arada bir tüm turistler gibi Zucca'ya da giderim...
Peki şimdi nerdeyim?
Maalesef evdeyim.
 Ben böyle İtalya'ya hasret ...daha ne diyeyim:-)