100 Koleksiyondan 100 Nuri İyem...


İşSanat'taki Nuri İyem sergisini herkes biliyor; afişleri tüm İstanbul caddelerinde... Cumartesi'yi iple çektim sergiyi gezmek için. Tam da tahmin ettiğim gibi çok ama çok beğendim. Tabii ki sanatçının imzası niteliğindeki Anadolu kadınları özellikle üç güzeller konulu işleri ve otoportresi serginin benim için en kıymetli eserleriydi. Herbirinin fotoğrafını çekip iyice inceledim, hafızama kazıdım. Fotoğrafları özellikle blogda paylaşmayacağım çünkü herkes sanalını değil gerçeğini görsün, herkes bu sergiye gitsin istiyorum...
Eserleri incelemenin yanısıra hangi eser kimin koleksiyonunda, Nuri İyem sahibi şanslı sanatseverler kimler- bunu da dikkatle inceledim, sergi keyfime magazinel bir yaklaşım ekledim:-) Bazı isimler beni hayrete düşürdü açıkçası. Birçok sanatsever aile, kuruluş hatta Erol Evgin tamam ama Cem Yılmaz ve Tuğba Büyüküstün isimlerini görünce gerçekten çok şaşırdım ama çok da hoşuma gitti, takdirimi kazandılar doğrusu. Darısı başıma...Ne büyük bir hayal! Neden Olmasın, belki birgün...