IFW 2010...Simay Bülbül...

Benim için bu sezon Fashion Week'in en özel defilesi...
Gerek koleksiyonun mükemmelliği gerekse muhteşem konsepti ve çok etkileyici finaliyle bence hafızalara kazınan bir show oldu.
Bu IFW'de toplam 6 defile izledim ve bu kadar alkış alan başka bir show'a rastlamadım. Simay Bülbül podyumda alkışlar karşısında selam verip eğilirken ben çoktan gözyaşlarına boğulmuştum. Neden bu kadar duygulandım bilemiyorum ama sanırım daha ilk koleksiyonundan keşfettiğim bir tasarımcının ağır ve emin adımlarla zirveye yolculuğu ve bu yolculuktaki mütevazı
tavrı, naif duruşu beni etkiliyor, tuhaf bir yakınlık hissediyordum ona karşı... Ve başarısından gurur duyuyordum...
Bunun Simay Bülbül için daha başlangıç olduğunu düşünüyorum; hissediyorum diyelim. Koleksiyonlarını dünya podyumlarında görmeyi yürekten diliyorum...
Defilenin ikinci bölümünden itibaren mizansenin büyüsüne kapıldığım için pek fotoğraf çekemedim ve kendimi anın büyüsüne bıraktım.
Ellerinde ışıklı sarkaçlarla podumda dizilen modeller finalde ışıkların sönmesi ile büyünün parçası oldular...