Haftaya Amsterdam'dayız!...

Bunca yıldır seyahat odaklı sohbetlerde hep gittiğim varsayıldı.. ''Yok ben gitmedim Amsterdam'a''deyince karşı taraftan hep aynı tepki; Aaaa, gerçekten mi! Evet, gerçek, gitmedim. Vakti gelmediğine inandım, canım çekmedi, tekrar tekrar aynı yerlere gitmeyi seviyorum hem... 2012'de yeni keşifler yaptım. Daha önce hiç girmediğim Siena, Marsilya, Aix-en-Provence, Kopenhag, Barselona, Malmö'ye gittim. Tabi klasik vazgeçilmezlerim baki; İtalya ağırlıklı!.. Neyse işte hazır bu keşif rüzgarına kapılmışken bir de şu Amsterdam'a mı baksak diye düşünüp kaptık biletleri ucuz zamanında.. Şimdi zamanı geldi.. Haftasonu gidiyoruz Amstardam'a. 10 gün kadar oralıyız. Sırf şu Amsterdam'a gitmediniz mi sorusuyla bir daha muhatap olmamak için gidiyoruz galiba. Öyle pek heyecenlı değilim. Keşif de olamayacak bence bu. Zaten binlerce turistin gidip benden önce keşfettiği, daha gitmeden ezbere bildiğim bisikletli, kanallı fotoğraflarını çektiği bir yerde bana keşfedecek sürpriz, çekecek fotoğraf, heyecan duyulacak bir an kalmış mıdır?
Bilmiyoruz, gidince göreceğiz. Çok sevmek ve utanmak isterim aslında şu sözlerimden...
Bir de 'Turist kalmamak!...

Ben oradayken @ gezicigunluk /instagram, @gezicigunluk /twitter ve http://gezicigunluk.tumblr.com/ dan notlarımı takip etmeye beklerim..
Ayrıca orijinal tavsiyelere de açığım :-)
Amsterdam'dan paylaşımlarda görüşmek üzere...