Kendinize bir kıyak!...


BORSAM Taşfırın Lahmacunu...

Hazır havalar da yine soğumuşken kendinize bir lahmacun ziyafeti çekin; kışın kapanışını böyle yapın. Eğer benim gibi Avrupa yakasında yaşıyorsanız hemen Beşiktaş'tan bir Kadıköy vapuruna atlayın ve güzelim İstanbul'u seyrederek karşıya geçin. Kadıköy çarşısının içinden yukarı Bahariye'ye doğru çıkın. Tam adres: Serasker Cad. No:78 Bahariye. Aslında Çarşı  ve Rıhtım Merkez olmak üzere iki şubesi daha var ama ben bu küçük ve salaş olanı; SEVİMLİ olanı öneriyorum. Tabureye çöküp hemen iki gevrek lahmacun söyleyin ve bekleyin. Az sonra çıtır çıtır, soğanı az, kıyması bol leziz harçlı eski usul enfes lahmacununuz taş fırından çıkacak, süpürülüp fazla un ve talaştan arındırılacak ve masanıza konulacak! Tadını çıkarın...
Borsam'ı iki hafta önca annem ve babam sayesinde keşfettim ve hemen müdavimi oldum. İki gün önce yine oradaydım. Havalar böyle soğuk olmaya devam ederse belki önümüzdeki hafta tekrar giderim. O kadar lezzetli ki yazarken bile o tadı özlüyorum. İşte bu yüzden de herkese gönül rahatlığı ile öneriyorum...
Bu arada dönüşte de aynı sokaktan aşağı inip sol köşedeki  Kurukahveci Yavuz Efendi'de okkalı bir Türk Kahvesi içerseniz bu lezzet turunu keyifle kapatmış olursunuz, benden söylemesi...