Çok sevdiğim Num Num'dan Yeni ve Lezzetli Bir Tabak...

Çok sevdiğimiz bir mekandır Num Num. Özellikle Kanyon şubesi, bulunmaktan, birşeyler atıştırıp gelen geçeni izlemekten keyif aldığımız bir mekan... Seçimlerimiz çok değişkendir, ruh haline ve açlık durumuna göre değişir ama patates kızartması fikstir!. Biliyorum zararlı, yememek lazım ama Num Num'da patates kızartmasına bayılıyorum ben, yemeden duramıyorum...
Son ziyaretimizde yeni tabaklarından birini denemeye karar verdik. Yaz geliyor hafif yiyelim, bir iki kilo fazlaya veda edelim diye... Siparişimiz Fesleğenli Sebzeli Tavuk Şiş. Tabi yanısıra yine kendimizi tutamayıp birkaç atıştırmalık zararlı madde de söylendi ama ana yemek budur...
Kocaman bir tabakta iri parçalı tavuk şiş köz domates ve köz biber yatağında sunuluyor. Yanında limonlu tane hardallı sosu. Bu tabağın yarısı. Diğer yarısında ise kavrulmuş çam fıstığının bolca eklendiği taze patates, brokoli ve taze fasulyeden oluşan sıcak salata... Gerçekten dev bir kayık tabak ve çok lezzetli. Hafif ama gözü de doyuran bir seçim bu. Sanırım bir süreliğine Num Num'da tercihim bu tabak olacak. Ama patatesten de vazgeçmem!
İstanbul içinde pek 'şurada şunu yedik' yazısı yazmayı sevmem ama yaza girerken hafif önerilere hepimizin ihtiyacı olduğunu düşünerek sizlerle paylaşmak istedim. Mekan bildik, seçim leziz...Afiyet Olsun :-)