Milano Günleri...

İlk kez gördüğüm bu şehri bu kadar seveceğimi hiç tahmin edemezdim. Geçmişteki İtalya seyahatlerimizde es geçtiğimiz, eşimin iş seyahatlerinde kısaca gezebildiği ve çok da etkilenmediği bir şehirdi Milano. Ama ben yine de görmek istiyordum... Milano hakkında okuduğum yorumlara, gezgin tecrübelerine göre yapacak çok fazla şey, görecek çok fazla yer yoktu. Ama ben yine de görmek istiyordum... Şimdi anlıyorum ki herşeye rağmen şehir beni çağırmış...
Bayram tatilini fırsat bilerek hatta birazcık da tatili aşarak iki ay öncesinden uçak biletlerimizi ayarladık. Hemen ardından da booking.com'dan otel rezervasyonumuzu yaptık. Daha iki ay vardı ve ben de bu süre içinde o kadar derin bir araştırma yaptım ki daha gitmeden şehri tamamen çözmüştüm. Bu araştırma orada çok işime yaradı. Kısıtlı zamanda birçok şeyi yaptık ve hazırladığım rehbere bakmam bile gerekmedi. Şehri sokak sokak ezberlemiştim. Artık bir şehir sakiniydim!... Bana çok yardımcı olan bu bilgileri ve Milano günlerimizi sizlerle de paylaşmak istedim...
Standart olarak Milano ile ilgili her yazı ve bilgiye şehrin kalbinin attığı yer olan Duomo resmi eklenir. Ben de ilk olarak bu klişeyi kullanıyorum ve asıl resimler, ayrıntılı bilgi ve izlenimler için Milano Günleri yazı dizimi takip edin diyorum :-)